150års jubilæum

I 2024 er det 150år siden Høng GF blev stiftet og det skal selvfølgelig fejres!

Høng GF er en stor del af lokalområdet og alle har altid bakket os op. Både private og erhvervsdrivende.
Derfor skal vores jubilæum selvfølgelig fejres med hele byen!
Vi håber vi kan samle hele Høng til 2024's fedeste byfest 💙🤍

Vi inviterer derfor til HØNG GF 150penAir - et brag af en jubilæumsfest d. 15. juni 2024.

En hel dag fuld af gode koncerter, sport, underholdning for børn og voksne samt meget meget andet.

Indtil kl. 15.00 vil der være musik og aktiviteter for børn, fodboldkampe og meget andet. Dette er GRATIS.

Kl. 15.00 åbnes dørene til eftermiddagens og aftenens musikprogram. Denne del af festen koster 50kr pr. person (inkl. voucher til 1 gratis øl eller vand). Denne pris er earlybird og stiger d. 15. maj til 75kr pr. person.
Prisen gælder for alle. Børn fra 0-3år er dog gratis.

Arrangementet kommer til at foregå i og omkring Kultur og bevægelsespark Høng. Her vil der være opsat scener, madboder og andre spændende stande.

Hold øje på vores Facebookside hvor vi løbende vil annoncere hvilke artister der kommer og spiller for os.
Afslørede bands indtil nu:
🎶 Back To Back
🎶 Michael Falch Jam
🎶 HipSomHap og KARLA
🎶 Michael Hausted
🎶 Time Out
🎶 Donkraft

Vi kan godt love jer én ting – det bliver fedt!