Om Træningen

Pga. Coronasituationen træner vi pt. med separat opstart af de enkelte hold, tæt på Høng Hallen. Trænerne beslutter for de enkelte hold, hvor holdet mødes til næste træning. Kontakt en af trænerne, hvis du vil finde holdets startsted.
Høng Løbeklub tilbyder gå/løbetræning på 6 forskellige niveauer. Læs mere om niveauer her
Der er altid god modtagelse af nye gængere/løbere og trænerne vil have særlig opmærksomhed på nye.

Der er et højt fremmøde og højt humør på holdene.

Der er hver måned tilbud om gang/løbe-udflugter. Dette for at variere terræn og træning, og samtidig skabe gode oplevelser.

Træningstider:

Vi starter og slutter ved HøngHallen

Hele året: Mandag og onsdag kl. 18:00 - 19:00

I sommerhalvåret: Lørdag kl. 8:00 - ? Hjemkomst er individuelt, da du selv vælger længden på din rute.
I vinterhalvåret: Lørdag kl. 08.30 - ? Hjemkomst er individuelt, da du selv vælger længden på din rute.

Træning på helligdage: Kl. 10.00-

Børn under 15 år er velkomne, men ifølge med voksne, som påtager sig det fulde ansvar for børnene ude i trafikken.

Refleksvest - benyttes fra 1. oktober – 31. marts. Vi løber efter Tryg-fondens principper om pangfarver.

Nyhedsbrev: Hver måned på Facebook i gruppen  https://www.facebook.com/groups/91638431940/