Kammeratskabspokal 2021

Årets kammeratskabspokal 2021 I år ville vi gerne høre flere om, hvem de syntes skulle have vores pokal, så det var der mulighed for da vi holdt klubaften sammen med Sportigan 2. November 2020. Vi lovede at trække lod om kage blandt de indkomne forslag. Den udtrukne blev Nikolaj Johansen, som er træner for U10.
Det kom mange gode forslag. Blandt de nominerede var disse i top, Søren Nielsen, Ove Pedersen, Camilla Lander, Gitte Stefansen, Britta Laursen - Alle ildsjæle som på alle måder også fortjente pokalen.
Valget faldt: Om årets modtager kan vi sige det er en, som er er aktiv i flere afdelinger i HG.
Det er en person, som er
- En der altid har et smil, glimt i øjet og lattermild.
- Har en kæmpe ja-hat.
- Organisatorisk stærk
- En problemløser
- Er der normalt ikke gør det store væsen ud af sig selv.
- Har stor indsigt i vores forening.
- Har gået/går til Zumba, til gymnastik og løber
- Er træner
- En del af bestyrelsen
- Holder styr på vores medlemmer og er næstformand

Britta – Du fortjener på alle måder årets kammeratskabspokal.
Stort tillykke til Britta Laursen, der modtog kammeratskabspokalen fra formand Trine Birkemose.