Høng Gymnastikforening
Rosenvænget 23, 4270 Høng

Kammeratskabspokalen 2022

I år har klubbens medlemmer haft mulighed for at indsende nomineringer til, hvem de ser som årets kammerat. Bestyrelsen har herefter valgt personen ud fra følgende punkter:
  • Modtageren af kammeratskabspokalen er en person som betyder noget helt specielt for HG.
  • En person der yder en ekstra indsats for HG. En indsats som kommer mange til gode.
  • En person som bare er en rigtig god kammerat.
Der kom mange gode bud – og det var svært at vælge.
Om modtageren kan vi sige, at vi klart synes at denne person fortjener denne pokal. Personen er uhyre flittig og har rigtig mange arbejde kasketter på i HG. Uanset, hvornår man kommer til idræt, så er personen der, og er selv go til at spørge om hjælp, men står der også altid, hvis man selv har brug for hjælpen… Personen står for så mange ting er altid i godt humør og har altid lige et øjeblik til at snakke. I vores verden indbegrebet af en rigtig HG kammerat. Faktisk en mand, der er mester HG på en fed og fantastisk måde. Og en mand som er med i adskillige udvalg og er en meget engageret træner. Han er også arrangør af både afslutning og stævner. Der er tale om en meget engageret træner for Høng GF.

Årets modtager af kammeratskabspokalen er Søren Nielsen – Stort tillykke!
Bliv medlem
Og betal kontingent