Høng Gymnastikforening
Rosenvænget 23, 4270 Høng

Reersøløbet EFTERÅR - Vores kendte forårsløb har nu fået en søster, som foregår d. 21. oktober 2023

Tilmelding: Arrangementer og Løb - Løb - Afdelinger - hg (hong-gf.dk)

Kvartmarathon, Halvmarathon og Marathon - både løb og walk
Alle distancer koster 160,- kr..
Startsted: Reersø Camping, Skansevej 2, Reersø, 4291 Gørlev.
Starttider:
  • Marathon kl. 08.00. Vil du være med til at fejre Ove og nå i mål inden Ove, så kan du aftale at starte før kl. 08.00 - skriv til brittaherslev@gmail.com
  • Halvmartathon kl. 10.30
  • Halvmarathon WALK kl. 09.30 - ny starttid
  • Kvartmarathon kl. 11.30
  • Kvartmarathon WALK kl. 11.00 - ny starttid
Sluttid alle distancer: Kl. 14.00.

Ruter: Ruten rundt om det meste af Reersø er 10,5 km. Halvmarathon løber ruten 2 gange, 31,5 km løber ruten 3 gange og Marathon løber ruten 4 gange. Underlaget er asfalt, grusvej, grussti, single track, strand med sand og strand med store rullesten.
Forplejning: Depot i målområdet med vand, saft, kondivand, cola, frugt, salt chips, vingummi, chokolade.
Når du kommer i mål er der 2 grillpølser og en øl til voksne. 1 grillpølse og en vand til børn.

Børneløbet er på 4 km og koster enten 100 kr. pr barn. Børneløbet foregår på grusvej og grussti, som praktisk taget er uden biltrafik. Forældre må gerne løbe med børnene - Hvis der ønsker grillpølser og øl til de voksne, skal der være en tilmelding til børneløbet.
Startsted: Reersø Camping, Skansevej 2, Reersø, 4291 Gørlev.
Starttid: kl. 12.00. Sluttid: Kl. 14.00.

Når du kommer i mål er der 2 grillpølser og en øl til voksne deltagere. 1 grillpølse og en vand til deltagende børn.

Der er mulighed for at bade gratis efter løbet.

Høng Løbeklub afholder løbet i samarbejde med Reersø Camping.

Tilmelding er åben til d. 19. oktober. Eftertilmelding på selve dagen er mulig til hhv. 200,- kr. for distancer på 10,5 og derover. Priserne på Børneløbet er 140 kr. for børn.

Resultater og diplom bliver tilgængelige efter løbet her: Resultater og diplom - Reersøløbet EFTERÅR - Arrangementer og Løb - Løb - Afdelinger - hg (hong-gf.dk).
Bliv medlem
Og betal kontingent