Vejledning

Klik på ”Betal kontingent” eller ”Bliv medlem”. Vælg herefter den rigtige afdeling (hvis du vil tilmelde dig yoga, skal du vælge ”Motion og bevægelse”).

Find nu det hold, du -  eller dit barn - vil tilmeldes på. Du kan læse lidt om de forskellige hold/aktiviteter, hvis du trykker på den blå info-knap. Tryk på den grønne tilmeld-knap for at tilmelde dig og betale kontingent.

Nyt medlem

Hvis du eller dit barn ikke har været tilmeldt et hold tidligere (dvs. på den nye hjemmeside), skal du oprette dig eller dit barn under ”Nyt medlem”. Hvis du tilmelder dig selv, er dine egne oplysninger, du skal skrive. Hvis du tilmelder dit barn, er det barnets oplysninger, du skal skrive. Du kan godt tilmelde både dig selv og dit barn med samme mobilnummer og e-mail. Du kan også tilmelde flere børn med samme mobilnummer og e-mail. Husk at skrive, om vi må bruge dit billede på hjemmeside, Facebook og lignende.

Allerede medlem

Hvis du allerede er medlem (dvs. har været tilmeldt på den nye hjemmeside), skal du vælge ”Allerede medlem” og benytte den e-mail eller det mobilnummer, du brugte sidste gang. Hvis du har glemt dit kodeord, kan du trykke på ”Glemt kodeord”. Hvis flere har været tilmeldt på dit mobilnummer og e-mail skal du vælge den profil, der skal tilmeldes. Husk at skrive, om vi må bruge dit billede på hjemmeside, Facebook og lignende.

Betaling

Du kan betale med næsten alle betalingskort (Dankort, Visa, MasterCard osv.). Det er ikke længere muligt at få tilsendt og betale med girokort. Hvis du ønsker at betale kontant, skal du kontakte kasserer Jannie Kildebo-Jensen på jannie@kjoffice.dk eller tlf. 2637 1121