Tid - sted - hold

Vi løber for vores velfærd, en sund livsstil og frem for alt for at være social.

 

Træningstider

Mandag og onsdag kl. 1800 - 1900 (ca. 50-55 min efter opvarmning). Umiddelbart derefter (ca. kl. 1905) er der 15-20 min styrketræning på tværs af holdene.

Lørdag, kl. 0800:  Distanceløb. Hjemkomst er individuelt, da du selv vælger længden på din rute. 

 

Sted Vi starter og slutter altid ved Høng Hallen.

 

Begynderhold opstart i marts 2017.

Her forventer vi ikke at du kan løbe på forhånd. Efter 12 uger med 3 ugentlige træninger vil du kunne løbe 30 min. 

 

Hvordan starter man ....   

Har du lyst til at løbe/gå sammen med os, så skal du blot møde omklædt op uden for indgangen til Høng Hallen.

Børn (under 15 år) er velkomne, men kun ifølge med voksne, som påtager sig det fulde ansvar for børnene ude i trafikken.

 

Refleksveste

Klubben løber med refleksveste i vinterperioden fra 1. oktober til og med 31. marts. Hvis du har glemt din vest en dag, kan du låne en vest i klubben.

 

Der trænes således:

Hold 1:  6.30 - 8.00 min/km. Opvarmningstempo 8:15 min/km. Træningsdistance 5-6 km.
Hold 2:  6.00 - 7.00 min/km. Opvarmningstempo 7.30 min/km. Træningsdistance 6-8 km.
Hold 3:  5.30 - 6.30 min/km. Opvarmningstempo 7.00 min/km. Træningsdistance 7-9 km.
Hold 4:  5.00 - 6.00 min/km. Opvarmningstempo 6.30 min/km. Træningsdistance 8-10 km.
Hold 5:  4.30 - 5.30 min/km. Opvarmningstempo 6.00 min/km. Træningsdistance 9-12 km.

Gåhold: 5 - 6 km på en træningstime.

 

Formand, mailadresse og facebook:

Formand: Kristine Ruus

Tlf: ,+45 20 83 00 25

Mail: kristineruus@gmail.com 

Facebookgruppe: Høng Løbeklub

 

Vi løber for vores velfærd, en sund livsstil og frem for alt for at være social.